شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به تربت حیدریه عملکرد کمیته امداد را در حوزه های ایتام و محسنین ، مراکز نیکوکاری ، وامهای کارگشائی ، متقاضیان جهیزیه ، عملکرد مددکاران در حل مشکلات نیازمندان و اشتغال محرومین کمیته امداد این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به تربت حیدریه و دیدار با امام جمعه این شهرستان بیان کرد: در بین ۳۵ دستگاه متولی اشتغال در استان ۳۰ درصد اشتغال توسط این نهاد اجرا شده است.

رضا سلم آبادی در این دیدار افزود : سال گذشته ۱۹۴۸ میلیارد تومان منابع اشتغال توسط کمیته امداد به صورت وام ۴ درصد برای اشتغال نیازمندان اختصاص یافته است . 
مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره کمیته امداد استان در مقایسه با سایر استانهای کشورگفت: این موفقیت ها مرهون همدلی و همراهی نیکوکاران استان و تلاش امدادگران است . 
ضرورت توجه به اشتغال نیازمندان امام جمعه تربت حیدریه نیز در این دیدار با اشاره به ماهیت کمیته امداد که برخاسته از اندیشه امام خمینی ره و متن انقلاب است، اعتماد مردم به این نهاد را سرمایه ای ارزشمند عنوان کرد .
حجت الاسلام سید محمد معلمی افزود : توجه به اشتغال نیازمندان به جای تزریق پول و کمک نقدی کار ارزشمندی است که باید تقویت شود و تداوم یابد . 

موفقیت در حوزه زکات، مرهون حمایت های امام جمعه شهرستان بوده است
رئبس کمیته امداد تربت حیدریه نیز با تشکر از حمایتهای امام جمعه این شهرستان موفقیت در جمع آوری زکات را مرهون حمایتهای نهاد امامت جمعه عنوان کرد .
گفتنی است، رضا سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به تربت حیدریه از نحوه فعالیت و پیگیری نیاز محرومان و جامعه هدف توسط امدادگران بازدید کرد .
همچنین بررسی وضعیت ایتام و محسنین ، مراکز نیکوکاری ، وامهای کارگشائی ، متقاضیان جهیزیه ، عملکرد مددکاران در حل مشکلات نیازمندان و اشتغال محرومین ، از موارد مورد ارزیابی مدیرکل بود و تذکر لازم جهت بهبود امور ارائه شد .

 

کد خبر 211614

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید